Razred | Kratek opis dejavnosti | ID | DAN/URA KRAJ | MENTOR |
1.–5. | Opravljanje nalog bralne značke | BRALNA ZNAČKA | po dogovoru | razredničarke |
3.–5. | Spodbujanje k branju in pridobivanje pozitivnega odnosa do branja v tujem jeziku. | BRALNA ZNAČKA – angleška | torek, 12.25-13.10 (LU) | učitelji TJA |
1.-2. | Branje angleških pravljic in poustvarjanje ob njih (risanje, izdelovanje izdelkov, petje pesmic, usvajanje besedišča ob igrah). | ANGLEŠKE BRALNE URICE | sreda, 12.25-13.10 | Urška Doles |
4.–5. | Badminton je zadnje čase zelo popularna igra, ki jo lahko igramo tako znotraj kot zunaj. Badminton omogoča pri posamezniku razvoj hitrosti, eksplozivnosti, gibljivosti in koordinacije. Učenci se pri interesni dejavnosti spoznajo s pravili igre, z različnimi udarci pri igri (npr. servis, napadalni udarec …), igra enojk in igri dvojic. | BADMINTON | ponedeljek, 13.15-14.00 (LU) | Matej Maver |
4.–7. | Učenci bodo spoznavali slovensko ljudsko izročilo: stare zgodbe, ljudske plese in pesmi, izštevanke, stare igre in oblačilno kulturo. Pripravljali se bodo na folklorne nastope in se urili v javnem nastopanju. | FOLKLORA | četrtek, 13.15-14.00 (LU) | Veronika Norčič |
| Gimnastika je športna panoga, ki nudi odlično izhodišče za ukvarjanje z vsemi športi in viša kakovost življenja. Z vadbo bodo otroci poskrbeli za skladen telesni razvoj, pravilno telesno držo in sprostitev. Na vadbi krepijo tudi samozavest, disciplino, vztrajnost, osredotočenost in zdravo tekmovalnost. | GIMNASTIKA | ponedeljek, 14.00- 15.30 | Andreja Gulič |
2. -3. | Gimnastika je športna panoga, ki nudi odlično izhodišče za ukvarjanje z vsemi športi in viša kakovost življenja. Z vadbo bodo otroci poskrbeli za skladen telesni razvoj, pravilno telesno držo in sprostitev. Na vadbi krepijo tudi samozavest, disciplino, vztrajnost, osredotočenost in zdravo tekmovalnost. | GIMNASTIKA | torek, 14.00-15.30 | Andreja Gulič |
4.–5. | Učenci bodo preko različnih iger pridobivali nova izkustva. Igre bodo razdeljene na 3 sklope; družabne igre, socialne igre, gibalne igre. | IGRARIJE | sreda, 12.25-13.10 (LU) | Mateja Jerina |
1. – 6. | Dejavnost se bo izvajala v strnjeni obliki kot priprava na tehnično tekmovanje v Konstruktorstvu z Lego gradniki. Začeli bomo v mesecu januarju kot pripravo na šolsko tekmovanje in kasneje regijsko in državno. | KONSTRUKTOR | po dogovoru (januar) OŠ | Urška Žerjal, Silvija Oven |
4. | Učenci spoznavajo in se seznanijo s koristmi uporabe tehnologije na področju robotike. Ustvarjajo modele robotkov, ki jim s pomočjo programske opreme prikažejo delovanje. | LEGO ROBOTKI | torek, 12.25-14.00 | Marjetka Vičič, Zoran Pejić |
1. | Na ustvarjalnih delavnicah bodo učenci izdelali različne preproste izdelke, risali in slikali na različne podlage – papir, blago, kamen, lepenka… | USTVARJALNE DELAVNICE | torek, 12.25-14.00 2x mesečno | Katja Guštin |
4.–5. | Namizni tenis je zelo popularna igra, ki omogoča pri posamezniku razvoj hitrosti, eksplozivnosti, gibljivosti in koordinacije. Učenci se pri interesni dejavnosti spoznajo s pravili igre, z različnimi udarci pri igri (npr. servis, napadalni udarec …), igra enojk in igri dvojic. | NAMIZNI TENIS | ponedeljek, 12.25-13.10 (LU) | Matej Maver |
1. | Na pevskih vajah se učenci učijo novih pesmi in vzdržujejo nekatere že poznane pesmi. Pripravljajo se za nastope na prireditvah in revijah. Vsebine pesmi so povezane z naravo, živalmi, letnimi časi ipd. | PEVSKI ZBOR | ponedeljek, 13.15-14.00, učilnica 201 | Uroš Cej |
2.–5. | Pevski zbor za učence od 2.-5. razreda bo potekal ob četrtkih od 13:45 do 14:30 ure. Na pevskih vajah se učimo pravilnega petja, utrjujemo poznane in se učimo novih pesmi. Pripravljamo se za nastope na prireditvah in revijah. | PEVSKI ZBOR | četrtek, 13.15-14.20 učilnica 201 | Jaka Jerina |
1.–5. | Pri interesni dejavnosti oblikujemo pristen, spoštljiv in kulturen odnos do narave, pozitiven odnos do hoje in usposabljamo otroke za samostojno planinarjenje v poznejših starostnih obdobjih. Učenci prek dejavnosti pridobivajo nova znanja, izkušnje in spretnosti, ki jim omogočajo uspešnejše in varnejše izvajanje planinskih izletov. Sodelujemo v programih Planinskega društva Sežana. K interesni dejavnosti se lahko vključijo vsi, ki jih veseli druženje z vrstniki, doživljanje narave, izleti in pohodi. Na šoli bo interesna dejavnost potekala vsakih 14 dni 2 šolski uri. Pohodi pa bodo organizirani ob vikendih. | PLANINCI | vsak drugi četrtek, 14.15-15.45 | Andreja Gulič, Vesna Rener, Monika Ščuka Ljubica Benčič |
3.–5. | Interesna dejavnost Eko vrt vključuje skrb za šolski vrt, kjer bomo učenci skupaj spoznavali osnove vrtnarjenja, pridelovali zelenjavo in se učili o naravi ter trajnostnem načinu življenja. | ŠOLSKI EKO VRT | po dogovoru | Mojca Štok, Katarina Kovač |
4.–9. | Pridobivamo širša znanja na vseh področjih- umetnosti, osebnosti, naravnih pojavov, značilnosti pokrajin, držav, planetov… Tekmujemo v novo pridobljenem znanju. | VESELA ŠOLA | sreda, 12.25-13.10 v računalnici | Suzana Čehovin Verč |
2.–3. | Učenci pri krožku spoznavajo gledališko kulturo, berejo in uprizarjajo dramska besedila in sproščeno improvizirajo. Razvijajo zmožnosti izražanja z mimiko, kretnjami, gibanjem in govorom v odrskem prostoru. Pripravijo šolsko gledališko uprizoritev. | MINI GLEDALIŠČE | ponedeljek, 13.15-14.00 | Daša Plut Perhavec, Tea Čandek Valenčič |
2.–3. | Učenci bodo na raznolike podlage šivali različne vzorce ter bodo tako nastali različni izdelki. | ŠIVANJE | ponedeljek, 12.25-13.10 | Tadeja Bogdan |
4.–5. | Učenci bodo šivali gobeline. | ŠIVAMO GOBELINE | ponedeljek, 13.15-14.00 | Tadeja Bogdan |
1.–3. | Učenci bodo razvijali zanimanje do jezika in spoznavanja drugačne kulture naših sosedov. Skozi igro, pesem, gib in zapis se bodo učili osnovnega besedišča in osnovnih sporazumevalni vzorcev, ki jih bodo iz razreda v razred dopolnjevali in nadgrajevali. Utrjevali in učili se bodo govornega sporočanja, slušnega razumevanja, pisanja osnovnih besed in branja preprostih besedil v italijanskem jeziku. | FAKULTATIVNI POUK ITALIJANŠČINA | 1.r. 1.sk SRE 5.š.u. 1.r. 2.sk. ČET 5.š.u. 2.r.1.sk. PON 9.š.u. in TOR 5.š.u. 2.r.2.sk. SRE 9.š.u. in PET 5.š.u. 3.r. 1.sk. TOR 8.š.u. in ČET 9.š.u. 3.r. 2.sk. TOR 9.š.u. in ČET 8.š.u. | Maja Mržek |
2. – 3. | Ure bodo temeljile na igri med dvema ognjema in pripravi na šolsko tekmovanje. | MED DVEMA OGNJEMA | sreda, 12.25-13.10 | Ajda Božeglav |
1.-3. | Športne urice so namenjene učencem ki želijo nadgraditi svoje gibalno znanje. Preko igre in poligonov bodo razvijali svoje gibalne sposobnosti ter krepili splošno telesno odpornost. | ŠPORTNE URICE | ponedeljek, 12.25-13.10 | Tjaša Paternost |
2.,3. | Učenci bodo spoznavali in igrali različne družabne igre. Spoznavali bomo pravila iger ter spodbujali pozitivni tekmovalni duh in sprejemanje zmage in poraza. Učenci bodo izdelali nekaj namiznih iger. Ob tem bodo razvijali ročne spretnosti in dali duška svoji ustvarjalnosti. | DRUŽABNE IGRE | vsak drugi petek 12.25-14.00 | Daša Plut Perhavec, Urška Žerjal |
4.-5. | Učenci bodo iz zavrženih ali že odsluženih izdelkov izdelovali izdelke za ponovno uporabo. Pri tem bodo spoznavali različne materiale in načine obdelave z različnimi orodji. Izdelkom bodo vrnili trajnost v novi preobrazbi. | EKO mojstrovine | vsak drugi petek 12.25-14.00 | Ines Dobec |
5. | FIRST LEGO Liga Raziskovalci je interdisciplinarni program izkustvenega učenja in dela. Učenci delajo v ekipah in spoznavajo načela dela inženirjev in raziskujejo probleme iz resničnega sveta, učijo se načrtovanja in programiranja ter ustvarjajo edinstvene rešitve z gradniki oziroma kockami LEGO Education WeDo 2.0 oz. SPIKE Essential. Letošnja tema je Pod gladino, zato bo krožek morsko obarvan. Ob koncu šolskega leta bo izbrana ekipa predstavila svojo maketo na Lego festivalu. | FIRST LEGO League | torek, 14.00–15.00 | Mojca Vitez |