Šola v letošnjem letu nadaljuje z uresničevanjem koncepta dela z nadarjenimi učenci, ki izhaja iz nalog, ki jih šoli za delo z nadarjenimi učenci nalaga Zakon o OŠ. Z uvajanjem koncepta za delo z nadarjenimi želimo uresničevati nalogo šole, da vsakemu učencu omogoča napredovanje v skladu z njegovimi zmožnostmi.
Postopke evidentiranja in identificiranja nadarjenih bomo izvajali od 4. razreda dalje na predlog razrednika in učiteljev, ki poučujejo učence. Po končanem postopku identificiranja (za učence, katerih starši bodo s postopkom soglašali), bo šola vsako leto oblikovala individualizirane programa za razvijanje in podpiranje nadarjenosti pri pouku, šolskih in izvenšolskih dejavnostih.
1. triada: Delo z nadarjenimi učenci je predvideno kot individualizacija, akceleracija ali usmerjanje v interesne dejavnosti v okviru ponudbe šole in zunanjih izvajalcev.
2. triada: Postopek identificiranja različnih nadarjenosti se nadaljuje, ponujene so že tudi nove dejavnosti v obliki interesnih dejavnosti, neobveznih izbirnih predmetov, učence vključujemo v projekte in raziskovalne naloge, na šoli bomo zbirali informacije o dejavnostih, ki jih organizirajo različne institucije izven šole: Zveza prijateljev mladine, knjižnica, kulturni dom, glasbena šola, športna društva in drugi ter učence in starše obveščali o možnostih vključevanja.
3. triada: Poleg vseh že navedenih oblik se dodajo oblike, pri katerih se občasno družijo nadarjeni učenci med seboj. To bodo različne nove dejavnosti, možna so tudi sobotna srečanja ali vikend tabori, v katere bomo učence sistematično usmerjali ali jih tudi sami organizirali.
Starše vabimo k sodelovanju s ponudbami svojih dejavnosti ali z idejami za popestritev ponudbe. Z uvajanjem koncepta za delo z nadarjenimi želimo uresničevati nalogo šole, da vsakemu učencu omogoča napredovanje v skladu z njegovimi zmožnostmi.
V okviru dela z nadarjenimi učenci smo že v lanskem šolskem letu razširili nabor učencev tudi na učence, ki niso evidentirani kot nadarjeni, so pa učno uspešni in izkazujejo posebne interese na različnih področjih (umetniško, literarno, naravoslovno-matematično …). Za vse pripravljamo zanimive delavnice, ki se bodo odvijale na šoli in izven.
Predvidene dejavnosti v okviru dela z nadarjenimi, učno uspešnimi učenci in učenci s posebnimi interesi za šolsko leto 2024-25
DEJAVNOST | PREDVIDEN TERMIN | |
1. | Nočitev na šoli za nadarjene na likovnem področju | 22.-23. 11. 2024; PETEK-SOBOTA |
2. | Ogled Knjižnega sejma v Ljubljani 4.-9. razred | konec novembra 24 |
3. | Nočitev na šoli za nadarjene na likovnem področju | februar 2025; PETEK-SOBOTA |
4. | Ogled gledališke predstave v angleščini v Kulturnem domu Izola 7.-9. razred (izbor) | 19. 3. 25; SREDA |
5. | Tabor za nadarjene v CŠOD Soča | 14.- 16. 3. 25; PET-NED |
6. | Nočitev na šoli | po dogovoru; PET-SOB |
7. | Obisk Banke Slovenije in Parlamenta v Ljubljani | 19. maj 2025; PONEDELJEK |
9. | Slaščičarska delavnica peka potice (orehove, makove, čokoladno- kokosove) | Spomladi; popoldan – po pouku |
8. | Dejavnost, ki se pojavi med šolskim letom; nenačrtovano/zunanji ponudniki, učitelji na šoli | po dogovoru |
*Na vsako aktivnost bomo med naborom učencev izbrali tiste, ki so jih učitelji priporočili in jih tematika zanima ter nimajo vzgojnih ukrepov.
**Iz objektivnih razlogov se lahko program spremeni.
Arhiv aktivnosti iz prejšnjih let. Povezava do strani, klikni sem.