Spoštovani starši,

od ponedeljka, 9.11.2020 se bo za vse učence izvajalo vzgojno-izobraževalno delo na daljavo.

  • POTEK POUKA

O protokolih dela na daljavo boste natančneje obveščeni s strani razrednikov, objavljeni bodo tudi na spletni strani šole. (Pouk v spletnih učilnicah bo organiziran tako, da za učence od 6. – 9. učne ure začenjajo na polno uro in trajajo 30 min, za učence od 1. – 5. razreda pa vmes – torej npr. 8.30 itd … )

PROTOKOLI – POSTOPEK DELA ZA

RAZRED 1. -3. (kliknite)

RAZRED 4.-5. (kliknite)

RAZRED 6.-9. (klik..)

  • ZAGOTAVLJANJE TOPLEGA OBROKA UČENCEM

Obveščamo vas, da bo od naslednjega tedna (predvidoma torek) zagotovljen brezplačen topel obrok za vse tiste učence,  pri katerih povprečni mesečni dohodek na osebo, ugotovljen v odločbi o otroškem dodatku ali odločbi na podlagi vloge za priznanje do subvencije malice ali kosila ne presega 382,82 eur (3. dohodkovni razred otroškega dodatka).

V primeru, da bi vaš otrok obrok potreboval, vas vljudno prosimo, da nam to sporočite do ponedeljka, 9. 11.2020 do 9. 00 ure na telefon 05 73 11 888, na e-naslov solska.prehrana@os-sezana.si ali pa opravite prijavo sami, preko modula prehrana v easistentu.

Prijava na prehrano vas zavezuje, da obrok prevzamete. S seboj morate imeti transportne posode, glede na jedi, ki bodo na jedilniku za določen dan. Kje bo prevzem obroka, vam bomo sporočili naknadno. Za učence vozače bo organizirana dostava (v kolikor prevzem ne bo možen).

  • TEŽAVE Z DOSTOPANJEM DO SPLETNIH UČILNIC

V kolikor imate težave glede računalniške opreme ali dostopanja do esistenta, lahko kontaktirate računalničarja Zorana  041 735 437, ki vam bo na voljo v prostorih e šole (star gasilski dom) v ponedeljek dopoldne od 9.00 do 12. 00 in popoldne od 14.00 do 16.00.

  • OBVESTILA

O vseh spremembah, navodilih vas bomo sproti obveščali v easistentu in na spletni strani šole. Prosimo, spremljajte obvestila vsak dan sproti.

Želimo, da trenutne razmere premagamo s skupnimi močmi, sodelovanjem in zaupanjem ter ostanemo zdravi.

Bojana Škabar
v. d. ravnatelja/ice

Spoštovani starši,

pred nami so jesenske počitnice, za katere upamo, da jih boste v tem posebnem času mirno in predvsem zdravo preživeli.

Kot je iz medijev znano, bomo v četrtek, 29.10.2020 prejeli informacijo, kako bo potekalo šolanje od ponedeljka, 2.11.2020 dalje. Želimo si, da se v ponedeljek, 2.11.2020 srečamo v šolskih klopeh.

V primeru, da se bo vlada odločila, da bo pouk potekal na daljavo, spremljajte prosimo od petka, 30. 10. 2020  obvestila v e asistentu, kjer boste o poteku pouka in navodilih jasno obveščeni.

Protokol o delu na daljavo bo takoj, ko bomo uradno obveščeni, objavljen tudi na spletni strani šole    https://www.os-sezana.si/

 učiteljski kolektiv 

                                                                                                   OŠSK Sežana

Spoštovani starši,

zaradi poslabšanja epidemiološke situacije glede virusa covid-19 se, kot verjetno veste, ponovno uvaja od ponedeljka, 19.10.2020 DELO NA DALJAVO ZA UČENCE OD 6. DO 9. RAZREDA. Z ministrstva sporočajo, da ukrep velja začasno, od 19.10.2020 – 23.10.2020. Sledijo jesenske počitnice, ki trajajo do 1. novembra.

OKROŽNICA MIZŠ

Zavedamo se, da je situacija načeloma podobna pomladanskemu stanju epidemije oziroma še težja, saj bodo otroci sami doma s svojimi zadolžitvami, h katerim želimo, da odgovorno pristopijo.

Radi bi, da poenotimo ravnanja, da bo vsem nam v tej situaciji lažje, zato:

1. TAKOJ oz. ČIM PREJ – DANES oziroma JUTRI PREVERIT IN UREDITE 

DOSTOPANJE DO E ASISTENTA – spletne učilnice/učenci in komunikacija/starši

EASISTENT BO ENOTNA KOMUNIKACIJSKA POT ZA VSE – (učitelje, učence, starše) ZA DELO –  POUK in VSO KOMUNIKACIJO ŠOLA- DOM – torej … vse se bo ‘dogajalo’ preko e asistenta, zato si uredite/preverite vse dostope zase, kot starše in tudi za otroke.

POMOČ – v kolikor imate težave pri dostopanju (gesla, kode, vstopi v učilnico, potreba po dodatnih pojasnilih…):

1. Kako, kot starš, pridobim svoje prijavne podatke?

2. Kako otrok (učenec) pridobi prijavne podatke za eAsistenta?

3. kontakt – easistent   – starsi@easistent.com                   

4. kontakt – računalničarja šole  Zoran Pejić –  zoran2007@gmail.com  David Jugovac –  jugovec@gmail.com

V kolikor ne razumete delovanja, se lahko z računalničarjem Zoranom Pejićem dogovorite, da se (posamično) dobite za podrobna navodila glede uporabe e asistenta , v prostorih e-šole (do 17.00 ure – Kosovelova 5 – bivši Gasilski dom)  

5. kontaktirajte učitelja/ico razredničarko

6. kontakt šola 05 7311880 ali 041 735 437 (računalničar Zoran Pejić – do 17.00 ure)                                        

Natančnejša navodila o izvajanju pouka na daljavo boste prejeli jutri, učenci so že danes z nekaterimi učitelji preverili delovanje spletnih učilnic in bodo tudi jutri še natančneje o poteku oziroma svojih nalogah v času dela na daljavo, obveščeni v šoli.

Vse dobro želimo, naj naše sodelovanje in delo steče s čim manj težav.

(Skupno 657 obiskov, današnjih obiskov 1)